צרו קשר
Polygraph

השתלות שיניים בצפון

שיניים פגועות, חלשות ו/או שיניים חסרות בפה אינן רק ליקוי אסתטי ניכר לעין, כי אם גורם משפיע על יכולת הלעיסה וחיתוך המזון, וכתוצאה מכך על התזונה ואיכות החיים, וכן על חיתוך הדיבור, הביטחון העצמי והנראות.

אחת הטכנולוגיות המובילות בתחום בריאות הפה והשיניים היא השתלות שיניים, אשר מספקות מענה מיטבי, באמצעות שחזור שיניים חולות ופגועות שלא ניתן לשקם, ובשיניים חסרות מכל סיבה.

השתלות שיניים בצפון- המדריך למתעניינים

פרסומים שונים מציגים הבטחות לחיוך צח ושיניים בריאות, השתלות שיניים ביום אחד, השתלות שיניים בלייזר ומושגים נוספים. השתלות השיניים מבוצעות לאחר תהליך אבחון, בדיקת התאמה והיתכנות והתאמת סוג ההשתלה ללקוח. במטרה להבין מהן סוגי ההשתלות ולמי הן מיועדות, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי, באדיבות צוות מדיקלאס בעמק, המספק שירותי השתלת שיניים בצפון, לצד פתרונות רבים נוספים בענף בריאות וכירורגיית הפה והשיניים.

מהי השתלת שיניים קונבנציונאלית וכיצד היא מתבצעת

השתלת שיניים עוסקת בשחזור שיניים חולות ופגועות ובאובדן שיניים קבועות בפה, באמצעות שחזור של השיניים הללו וביצוע השתלה של שיניים חדשות וקבועות. ההליך מבוסס על החדרת שתל זעיר, מחומרים בעלי יכולת להתמזג בגוף ולהיספג בעומק החניכיים, לרוב טיטניום או זירקוניה.  השתלים הדנטליים יותאמו למבנה הלסת בהתאם למיקום השן החסרה, למראה השן הטבעית.

החדרת השתל מתבצעת בהליך כירורגי מוקפד, ולאחריו צפויה תקופת המתנה והחלמה בת מספר חודשים, בהם השתלים נספגים בחניכיים, והשתל נעטף ברקמות בריאות. במהלך תקופה זו יותקנו בפה פרופילים לחיפוי חיצוני, המהווים חלופה זמנית, לשמירה על מראה אסתטי ותפקוד של השיניים.

בסיום התקופה הנדרשת, תתבצע חשיפת השתלים ובחינת צמיחת הרקמות וקליטת השתל, ובהתאם להחלמה ולהצלחת הטיפול, תבוצע התקנה של כתרים קבועים, לחיפוי חיצוני. הכתרים הקבועים עשויים מחומרים הדומים בהרכבם לשן הטבעית, בעלי עמידות ויכולת לעיסה ותפקוד מיטבית.

הליך זה מתאר את השתלת השיניים הבסיסית, למטופלים בעלי שיניים חסרות בפה. במידה ומדובר בשיניים קיימות אשר לא ניתן להציל ולשקם באמצעות טיפולי שיניים אחרים, תידרש הכנה מוקדמת, עקירה של השיניים הפגועות, חיטוי והחלמה של החניכיים. ניתן ליישם שיטה זו עבור מטופלים בעלי שן חסרה יחידה או יותר, לרבות השתלת שיניים בכל הפה, בעלי צפיפות עצם מיטבית בחניכיים, לצורך ספיגת השתל וייצובו, וליצירת בסיס איתן לשתלים.

במקרים בהם צפיפות עצם נמוכה אינה מאפשרת את ביצוע ההשתלה, תידרש השתלת עצם חניכיים בהליך כירורגי מקדים, אשר לאחריו יידרש המטופל להמתנה בת 6-9 חודשים לספיגת העצם והתגבשותה.

סוגי השתלות שיניים נוספים אשר קיימות בשוק

סוגים שונים של השתלות שיניים מספקים מענה לשיפור ודיוק ההליך הכירורגי והתוצאה הסופית, וכן למקרים בהם אנטומיית הפה של המטופל אינה מאפשרת ביצוע של השתלת השיניים המסורתית.

השתלת שיניים ממוחשבת– השתלת השיניים הממוחשבת, קרויה גם השתלת שיניים דיגיטלית,  מתבצעת בתהליך זהה להשתלת השיניים האמורה, לצד שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת צילום מדויק של הפה באמצעות  צילומי טומוגרפיה c.t, המתבצעים בטרם ההליך הכירורגי, ומספקים תמונה רחבה ומעמיקה בטכנולוגיית תלת ממד. הצילומים המתקדמים מספקים מידע אנטומי הנוגע למבנה תעלת העצב, כלי הדם, מיקום הסינוסים, עומק בסיס השן אותו מיועד השתל הדנטלי להחליף, צפיפות ומרקם העצם ועוד.

נתונים אלו מוזנים לתוכנת הדמיה, ומאפשרים לרופא לתרגל ולתכנן את ההשתלה, לקבוע את מיקום השיניים ולקבל הדמיה חזותית מדויקת של התוצאה, ולדייק אותה עד להגעה לתוצאה הרצויה. בהתאם לתכנית ההשתלה, תנפיק התוכנה הדמיה של סד, אשר ייוצר בהזמנה אישית על ידי מעבדות רפואיות, וישמש את הרופא בעת ההשתלה. הסד שמותאם במדויק למבנה החניכיים כולל חורים זעירים במיקומים הרצויים להטמעת השתל, יותקן על גבי החניכיים ויאפשר לרופא המטפל החדרה מדויקת של השתלים.

 השתלת שיניים בלייזר– טכנולוגיית הלייזר מסייעת אף היא בהליכי השתלות שיניים, כאשר קרני הלייזר מאפשרות את חיתוך החניכיים במיקום הרצוי, בדיוק מירבי, ותוך הימנעות מחדירה כירורגית באמצעות קידוח ופציעה שלהן. השימוש בלייזר מונע פגיעה ברקמות בריאות ובכלי דם, מפחית כאב, מקצר את תקופת ההמתנה וההחלמה.

מרפאת מדיקלאס מאמינה בהשתלות שיניים בשיטה הקונבנציונאלית אשר נמצאה כשיטה האמינה ביותר עבור מטופלינו וזו השיטה היחידה והיסודית ביותר אשר מבוצעת ברשת מרפאות מדיקלאס

 השתלות שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד ניתנת לביצוע באמצעות מספר שיטות וטכנולוגיות, בהתאם לאנטומיית הפה וצרכי המטופל. ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד בשילוב טכנולוגיית הלייזר, בהרדמה מלאה. השימוש בלייזר שיוצר פגיעה מועטה ברקמות מאפשר את החדרת השתלים וספיגתם בצורה מהירה ומיטבית, וההרדמה המלאה מאפשרת לרופא לעבוד זמן ממושך, ללא תלות בשיתוף הפעולה של המטופל ותוך ביצוע פעולות עומק ואחרות, כאשר המטופל אינו חש כאב. השתלת שיניים ביום אחד מיועדת גם לספק מענה למטופלים מחוסרי עצם חניכיים טבעית, תוך הימנעות מהליך ממושך הכולל השתלת עצם מקדימה והמתנה ארוכה.

השתלות אלו מבוססות על טכנולוגיית העמסת שתלים- אול און 4 ושיטת אול און 6. מטופלים הזקוקים להשתלה של מספר שיניים על גבי הלסת, העליונה או התחתונה, וסובלים ממחסור בעצם, יוכלו להיעזר בשיטת העמסת השתלים המאפשרת החדרת שתלים עמוקים יותר במבנה מעוקל וייחודי, אל עצם הלסת משני צדי הפה. במסגרת השיטה יוחדרו ארבעה שתלים- שניים מכל צד, או שישה שתלים- שלושה מכל צד, אל עצמות הלסת שנחשבות לחזקות וצפופות יותר מטבען. על גבי השתלים הללו יותקן גשר שקוף, ומעליו ימוקמו כתרים חזקים במראה טבעי ובריא.

חשוב לדעת כי השתלת שיניים ביום אחד בצפון במרפאתנו,  מתייחסת לביצוע ההליך הכירורגי, החדרת השתלים הדנטליים, לעתים לרבות פעולת העקירה, אולם אינה פוטרת את המטופל מהליך אבחון מקדים, צילומים, מעקב והתקנת כתרים קבועים.

מרפאת מדיקלאס בעמק מספקת מענה רפואי מקצועי לתושבי עפולה, העמק והצפון, ביצוע השתלת שיניים ביום אחד בצפון, השתלות בשיטת אול און 4/6, תוך שימוש בטכנולוגיות רפואיות מובילות וחדשניות.

להזמנת תור למרפאה

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.